Sunday, May 13, 2007

Netherstormos mókázás - manaforge-ok

Tegnap ahogy írtam, elkezdtem a netherstormos Scryer reput adó kvesztláncokat. Mivel Numaniel (hunter altom) aldoros volt, így ezt a kvesztláncot aldoros részről ismertem, és meglepett h mennyi érdekes fordulat van benne, és hogy mennyivel kidolgozottabb.. Eleinte papírokat szereztem, h bizonyíték legyen, közben öldösni is kellett egy-kettőt, majd kicsivel később eljutottunk arra a pontra, ahol már ismerősek voltak a dolgok.. Szerezd meg az overseer-től a kulcsot, majd azt használva 2percig védd a generátort h leálljon. Közben kis teknikusok, protectorok jönnek, h megvédjék az életet adó managenerátort. Tankként ezek nevetségesen könnyűek voltak, összehúztam a 10-12 mobot majd 2 perc után kifutottam... Néha-néha egy egy gyors heal... Szal vicc volt.. Ennek a kvesztláncnak a vége is ilyesmi csak azzal a különbséggel h ott már egy elite is van.. Na az kicsit nehézkes solóba, szóval majd kerítünk rá segítséget...
A másik kvesztlánc öldökléssel kezdődik, és a végén egy nagy démon-t kell leölni, ami ahogy visszaemlékszem Numanielre, elég mókás volt. Hogy miért? Kapsz egy q itemet, amit ha useolsz rajta 300%an dmgelsz a dögbe.. Életem első 10000 fölötti aimed shotját lőttem bele! Micsoda lövés volt..
Na itt tartok jelenleg.. :)

No comments: